jueves, 7 de abril de 2011

ROT


El sábado pasado estudve en Winterswijk (Holanda), y lo mejor de todo es que fui en bicicleta!!! Una hora para ir y otra para volver!! De auténtica aventurera!! Me encanto, y os lo recomiendo, bici y por el campo!!!!  ,D

The last Saturday, i was in Winterswijk (Holland), and the best is that i went by Bike!!!  One hour go and one hour back!! I felt like a autentic adventure girl! I enjoyed a lot!! and i recomend you, Bike and countryside!!  ,D


Otra cosa que me encanto, fue el irme de viaje en bici así de guapa!! Jajaja!!!! La falda es de H&M, y es una de mis favoritas, y los zapatos de Marypaz  (Me encantan).

Another thing, that I liked so much was to wear me with this amazing clothes!! I didn´t mind, go by bike with this clothes!!!  The skirt is of H&M, and is one of my favorites, and the shoes are of Marypaz  (I love them).










                                                          Lovely atmosphere!!!!





Bye, bye Holland!!!!   ;D  See you soon!!

NOA





10 comentarios:

  1. Tienque ser una gozara andar en bici por esos parajes tan bonitos. Me encantan los zapatitos!


    www.ebolisworld.blogspot.com

    ResponderEliminar
  2. Great pictures! Loving that denim shirt! :)SarahD

    ResponderEliminar
  3. Me encanta el conjuntito y la panorámica de alrededor, es genial. Ana.

    ResponderEliminar
  4. Nice outfit with the denim men-shirt and the high waisted skirt with the bellow pocket. Colour flash on your footwear.FUN. later, FashionLifeCoach

    ResponderEliminar
  5. What a cute denim shirt.. but I must say that I am in love with your hat.
    Ps. I am so sorry if I haven't been able to read your blog lately.. I was on holiday.. but I am back now!
    Lee x

    ResponderEliminar
  6. Love the entire outfit, especially the shoes!!!
    http://chiccastyle.blogspot.com/

    ResponderEliminar
  7. te vi en TRENDTATION y me encanto tu estilo, y aqui estoy cotilleando y siguiendote!! jajjaj te dejo el mio, me encantaria que ,me apoyaras, te animas ¿?¿¿? te espero guapa!!!
    quiero irme de viaje ya!!!!!!!!!!!!!!!

    KEYKOAMODEL.BLOGSPOT.COM

    ResponderEliminar
  8. Qué fotos tan bonitas!!! y el conjunto me encanta. Te vas convertir en una gran ciclista...Tu fiel seguidora. Ana

    ResponderEliminar
  9. i like how the red pop in the outfit :)

    ResponderEliminar