lunes, 21 de marzo de 2011

LAST DAY IN SPAIN

Estas fotos me las hice el último día en España, antes de mudarme a Alemania. Mi llegada ha sido genial, aunque tengo mis momentos.....supongo, que todo aquél que cambia de vida de forma radical tiene momentos duros al principio. Lo importante es tener claro, que la vida que has dejado en algún lugar del mapa, te espera con los brazos abiertos, y simplemente hay otra que te propone que la conozcas.

This photos, i made it my last day in Spain, before to arrived to Germany. I,m fine here, in Germany, although have my sad times.......I suppose, that this circunstances happend around people that want to change of life, and of course, in the beginning have a hard moments. The most important is, that the old life, that you left in some place of world, she is waiting for you happily. And the new life, proposes you that you know her!



Me encanta este outfit! Además, el jersey me lo compré por 10 euros,  en rebajas, en Pimkie. Apuntad Pimkie! Es barato y la mayoría de sus prendas tienen mucha clase y estilo.

Love this outfit! Moreover, i bought this sweater  in Pimkie. He costed me only 10 euros! I recommend  you go to Pimkie, is very cheap and is in fashion!




Las gafas son de H&M, son de esta temporada. El pañuelo es vintage, pero ahora se puede encontrar un estilo similar en cualquier tienda, ya que esta de moda ahora.

The sunglasses are of H&M, of this season. The kerchief is vintage, but now you can found in some shops, so is in fashion.


Happy week!!!!!!    ;D


NOA



5 comentarios:

  1. I miss the UK sometimes, but I'm going back in a couple of weeks (the first time since July!) so I'm happy :) xxx

    ResponderEliminar
  2. Hola!me gustan tus fotos y el estilo desenfadado que tienes.Sigueme en:
    http://siguetendencia.blogspot.com/
    Un beso

    ResponderEliminar
  3. Love your kerchief and boots so much! Also, that Pimkie sweater is amazing! :)SArahD

    ResponderEliminar
  4. What a beautiful outfit.. Your grey top is beyond amazing
    lee x

    ResponderEliminar
  5. Me acuerdo de esta foto en la pasteleria...jajaja estas muy bien y dulce!! Un beso. Ana

    ResponderEliminar