miércoles, 30 de marzo de 2011

ENSCHEDE (NETHERLAND)


El sábado pasado, y después de tres semanas en Alemania, me dispuse a visitar otra ciudad distinta a la mia. Aproveché que Holanda la tengo al lado y fui a Enschede, es una ciudad no muy grande, pero hay de todo, tiendas, cafés, cervecerías..

The last saturday, and after 3 weeks since I arrived to Germany, I decides to visit other city different  mine! Holland is very near from my town, so I went to Enschede,  is not so big city, but there´re a lot of things, shops, Coffe, Beer Bars, ..


Una de las calles en el centro de la ciudad

One of the a lot of streets in the town. Its in the centre of city!!


Y mi gran sorpresa cuando descubrí este Tapa´s Bar, y con la respectiva San Miguel, por supuesto!!

There is a Tapa´s Bar!! I was very surprised!! And, of course there was San Miguel (beer from Spain).!! For a one moment i just thought that i was in Spain!  ;D




                                                        Look!!!!! Its Spiderman!!!



                                Me encanto este Sofa! Es super happy!!!!Yo quiero uno igual!!!

                       I loved this Sofa whe i saw it!!! Is very happy!!! I want same one!!!!!

                                                               NOA

2 comentarios:

  1. Cute photos! I like that sofa too:)

    ♥ Kisses ♥

    http://thrilloftheheel.blogspot.com/

    ResponderEliminar
  2. I love towns like that. So much character. Great sofa!! :)SarahD

    ResponderEliminar