lunes, 14 de febrero de 2011

NEASTE STOP: GERMANY




En tres semanas me voy a vivir a Alemania por un tiempo. Voy a trabajar y aprender alemán. Estoy muy contenta, pues llevo tres meses un poco triste porque no encontraba trabajo y no sabía que hacer, y ahora ya tengo un nuevo rumbo en mi vida.

From on March, I,m going to start a new live in Germany. I´ll work there and I´ll learn  German. Im so happy, because i´ve been very sad this last three month. I could not get a job and I didn´t know what to do with my life, and now I´ve a good way!


Este es Yaco! Lo voy a echar mucho de menos! Y a mi familia y a Alex y a mis amigas y amigos.....    :(

Its Yaco! I´ll miss him!! I´ll miss to my family, Alex and friends!......      :(



The next week I´ll be in Barcelona and Venecia, so I´ll be able to show you this greats Cities!  Have a good week!!   ;D

La semana que viene me voy de viaje a Barcelona y a Venecia, asi que ya os contaré y os mostraré fotos! Tener muy buena semana!  ;D

4 comentarios:

  1. u look very pretty! like a rock chic ;)
    good luck with ur new life in germany-to-be :)
    learning german is ''not'' so difficult trust me haha
    xoxo

    ResponderEliminar
  2. Cute pics. I love your boots and shorts. :)SArahD

    ResponderEliminar
  3. I love that leather jacket you got!

    ResponderEliminar
  4. Qué guapos...tu perrito y tú...qué buena pareja!!!. Un beso de Ana

    ResponderEliminar